Zangprojecten

In de repetities wordt niet alleen aandacht besteed aan repertoire studeren, maar ook aan oefeningen gericht op ontspanning, adem, klank en samenzang. Er wordt tijd genomen om teksten en muziek voor zich te laten 'spreken' en te ervaren wat oude en nieuwe liederen vandaag voor ons betekenen. Inspirerende zangprojecten met een brede christelijk-oecumenische en spirituele sfeer, opdat weer veel mensen van binnen en buiten de kerk zich geroepen voelen om sámen te zingen. Welkom!

Repetities van de meeste zangprojecten zijn wekelijks, iedere dinsdagavond 20.00-21.30 uur in het Ontmoetingscentrum van de Dorpskerk in Santpoort-Noord, Burg. Enschedélaan 65. Repetities van de stilte&zangzaterdagen (korte zangprojecten) zijn op zaterdagmiddagen in de kerkruimte van de Dorpskerk. Dirigente is Antje de Wit.

U kunt altijd informatie vingen op de Facebookpagina van 'ZIngen in de Dorpskerk'. Ook in het kerkblad en via huis-aan-huisbladen proberen we reclame te maken.