Activiteiten

Regelmatig zijn de ouderen welkom in ons ontmoetingscentrum bij de Dorpskerk. Natuurlijk om elkaar te ontmoeten en bij te praten. Want ook al zien we elkaar elke zondagochtend bij het koffiedrinken na de kerkdienst, dat wil natuurlijk niet zeggen dat we doordeweeks zonder gespreksstof zouden zijn.
Afwisselend wordt er maandelijks een koffie-ochtend of een lunch georganiseerd.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marja Hirdes via telefoon 06-18203386.
En voor vervoer kan altijd worden gezorgd, daar zijn weer andere vrijwilligers voor.

Pastoraat

Naast de werkgroep activiteiten is er een vaste bezoekgroep waarvan de leden de ouderen onder ons regelmatig opzoeken. Contactpersoon voor deze werkgroep is Coba Slings, telefonisch bereikbaar op 023-5376634 en via e-mail slings-terpstra@kpnmail.nl.

Natuurlijk is onze predikant Gilda Polderman ook altijd benaderbaar, telefonisch via 06-43715888 of met e-mail dsgildapolderman@pg-spvb.nl.

Gemeenteleden vanaf 80 jaar worden jaarlijks met hun verjaardag bezocht.