Collecte

Digitale collecte

Wilt u een bijdrage geven, dan kan dat snel, eenvoudig en veilig via ons digitale iDeal-loket. Scan de QR-code of klik op:

digitale collecte >>

Collectebonnen

U kunt ook met collectebonnen bijdragen. Collectebonnen zijn te gebruiken tijdens de kerkdiensten, maar kunnen ook in de brievenbus worden gedaan bij:
  • Hans van Alten, Schoener 87, Velserbroek, of bij...
  • Gerrit Out, Kruidbergerweg 79, Santpoort.
U kunt ze ook opsturen naar het Kerkelijke Bureau, Burg. Enschedélaan 65, 2071 AT Santpoort. Als u er niets bijzet, worden de bonnen 50/50 verdeeld over de Diaconie en de Kerk.

Overschrijven

U kunt natuurlijk ook bijdragen via een overschrijving naar het rekeningnummer van onze kerk en/of van onze diaconie respectievelijk op IBAN NL37INGB0000119246 t.n.v. Protestantse Gemeente Santpoort-Velserbroek, of IBAN NL23INGB0000537180 t.n.v. Diaconie PG Santpoort-Velserbroek, onder vermelding van 'collecte'.

Bij voorbaat dank voor uw bijdrage!

Meer informatie is te vinden op onze financiële pagina:

financiën >>