Filmpjes uit 2014 en daarvoor

Met o.a. de bevestigingsdienst van ds Otto Sondorp uit 2013, het opknappen van de Dorpskerk in 2002, kinderkerstfeesten etc

24 december 2014, Kinderkerstfeest in de Dorpskerk

7 september 2014 Startzondag in de Dorpskerk

21 juni 2014 'Zomerzangnacht'

Georganiseerd door de Dorpskerkcantorij. Met medewerking van Elina Keijzer, Paul de Wolf en een harpiste. Het fotoalbum kunt u hier vinden.

18 mei 2014 Dopen Sarah Roomer

Een impressie van het dopen van Sarah Willemina Roomer door ds Otto Sondorp in de Dorpskerk van de Protestantse gemeente in Santpoort.

13 april 2014 Palmpasen in de Dorpskerk in Santpoort-Noord

De kinderen komen trots de kerk binnen met hun Palmpasen-stokken. We zingen lied 553 uit het nieuwe Liedboek: "Stap voor stap gaat door Jeruzalem'.

27 februari 2014 Santpoortse kerken Hoeksteen, Bethel en Dorpskerk

"Stenen en Mensen", een impressie van de geschiedenis van de Bethelkerk en de Dorpskerk in Santpoort-Noord, en de Hoeksteen in Santpoort-Zuid
.

15 september 2013 Bevestiging ds Otto Sondorp in de Dorpskerk in Santpoort

Een impressie van de bevestiging van ds. Otto Sondorp als predikant van de Protestantse wijkgemeente Santpoort.

1 september 2013 Coba Slings - Terpstra 25 jaar koster

Impressie van de receptie tgv het 25-jarig kosterschap van Coba Slings-Terpstra in de Dorpskerk in Santpoort.

26 januari 2013 Activiteiten Henk Reefhuis in Santpoort Noord en - Zuid

Een impressie van de activiteiten van Henk Reefhuis als predikant in Santpoort-Noord en Zuid. Deze presentatie is ook getoond op de receptie op 26 janauri 2013 tgv zijn emeritaat.

24 december 2011 Kinderkerstfeest in de Dorpskerk in Santpoort

Impressie van het Kinderkerstfeest 2011, gevierd op kerstavond in de Dorpskerk in Santpoort-Noord. Georganiseerd door de KinderNevenDienst van de Protestantse wijkgemeente Santpoort.

3 september 2011 Slideshow voor start Kerkenwerk in Santpoort

17 juli 2011 KND afscheid Anneliek & speldje Marian.

De Kindernevendienst neemt afscheid van 2 leidsters.

24 december 2010 Kinderkerstfeest 2010 in de Dorpskerk in Santpoort

Impressie van het Kinderkerstfeest 2010, gevierd op kerstavond in de Dorpskerk in Santpoort-Noord. Georganiseerd door de KinderNevenDienst van de Protestantse wijkgemeente Santpoort.

24 december 2008 Kinderkerstfeest 2008 in de Dorpskerk in Santpoort

Impressie van het Kinderkerstfeest 2008, traditiegetrouw gevierd op kerstavond in de Dorpskerk in Santpoort-Noord. Georganiseerd door de KinderNevenDienst van de Protestantse wijkgemeente Santpoort.

8 november 2008 Impressie van de Bazaar in de Dorpskerk.

Georganiseerd door de Creatieve MaandagOchtend Club (CMOG). Zoals elk jaar is de opbrengst voor het werk van Vidyakar in Madras (tegenwoordig Chennai geheten) in India.

2002 Compilatie opknappen Dorpskerk

2001 CGKS bestaat 40 jaar

Het Christelijk Gemengd Koor Santpoort viert zijn 40-jarig bestaan met een concert.

15 september 2001 Afscheid Jan Molenaar

Impressie van de afscheidsreceptie van de koster van de Hoeksteen.

3 april 1998 Musical Saul

Musical Saul opgevoerd door een interkerkelijk groep jongeren uit Santpoort en Velserbroek. Opname van de uitvoering in de Dorpskerk.