Elke maand Kinderkerk

. . . gaat wel met één kind heel kort de kerk in om het licht op te halen. Daarna starten we met ons welkomstlied: "Goedemorgen, welkom allemaal", (lied 288 uit het nieuwe liedboek).

We volgen onze eigen vaste liturgie:
  Zingen welkomstlied
  Gebed om ontferming
  Zingen
  Kringgesprek
  /   Aan de slag: Knutselen of een spel
  Zingen
  Bidden
    - Dankgebed
    - Stilgebed
    - Onze vader
  Zingen afscheidslied
  Afsluiting

Als uitwerking gebruiken we regelmatig YouTube filmpjes en ook voor de liedjes proberen we de iPad of laptop te gebruiken. De kinderen hebben allemaal een eigen mapje met daarin de liturgie, kleurplaten en de liedjes. De kinderen mogen ook het mapje mee naar huis nemen om te oefenen, als ze dat leuk vinden.

Het aantal kinderen dat naar de kinderkerk komt kan erg varieren. Soms zijn er 4, soms 16… als we de palmpasen-stokken gaan maken is het top drukte! Ook tijdens de kinderkerk zijn er soms (groot)ouders die erbij blijven. Stuur even een mailtje en je krijgt elke maand vooraf een herinneringsmail. Wees welkom!